Bosch rexroth

Jobbade sista dagen på Bosch Rexroth i vagnhärad igår... i åtta månader har jag varit där. Helt sjukt, åtta månader, det har så jäkla fort!  Så, det var lite jobbigt igår. Sista dagen.

KOm till jobbet vid sju..och började jobba. Sen ropade britta på mig att jag skulle komma bort till datorn, "vad har jag gjort nu" tänktej ag på en gång...hm. men då stod hela gruppen där...och britta pratade lite granna, massa fina ord. Och så fick jag ävrldens finaste blomma och ett gulligt kort till..maria fick tårar i ögonen. =). Sen jobbade vi vidare. Vid nio, så har vi frukost, då hade de köpt fika bröd. =). Sengick jag ut och rökte med anne efter frukosten...då gav hon mig ett paket och jätte sött kort. maria fick tårar i ögonen igen. (i paketet låg det en STOR ask med merci choklad). ^^.  Plus att ANne även bjöd mig på lunch i matsalen...så, ja. vet inte vad jag ska säga...! Underbara människor, som jag kommer sakna så extremt mycket!

Men sen, kommer det lite smått komiska, igår på eftermiddagen kommer uffe fram, (min chef på bosch), och frågar vad jag känner inför att grada insatser. haha. jag sa att jag gör gärna det för då slipper ajg åka till ett annat företag, utan får vara kvar och jobba där. Så, nästa vecka ska jag grada insater, dock inne på kontrollen, inte på mobilavdelningen som jag har varit i nu. Han trodde inte att jag ville grada för att jag har varit montör, och grada är ganska simpelt jobb, och tråkigt. Visst, det är det..men å andra sidan får ajg vara kvar på bosch.

Så, på måndag åker jag till bosch igen..till kontrollen. Och det komiska är att ingen i min grupp vet om det!!! haha, ska surprisa dom lite granna tänkte jag =)..  Ska först till arbetsteraupeften (lr hur det stavas), på måndag morgon. ringde dit och beklaga mig..så jag fick en akut tid. vad hon ska göra vette fan, men något måste hon göra. just nu har jag ingen styrka i händerna, dom bara skakar, och sen är det som vanligt, konstant ont, bortdomnade o.s.v. haha. underbart!

aja. nu ska jag ta o åka hem till mamma o pappa. ska kolla på bilen. ehm, den låter som en raggar bil just nu. jävla bil jävel. alltid någe skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback