Sol, öl, scout, bränna och lotsen

Har haft en väldigt lyckad helg. Åkte hem till mamma och pappa i fredags kväll...efter att ha lunchat på stan med syster, och gått en liten shoppingrunda. =).

I lördags var jag i dalarna..(!). ehm, över dagen. haha. på regionsträff för scouterna, ganska trevligt faktiskt. Träffade massa folk och pratade viktiga saker. Låter inte så kul, men det är det faktiskt.

När jag kom hem på kvällen så åkte jag till Åsa och satt där och drack vin med kusinerna och jeannette. mycket trevligt. sen blev det även utgång på lotsen, mycket roligt! massa folk och bra live band. tok kul.

Idag har pappa och mamma haft bröllopsdag, 23 år. Så, mamma, pappa, jag och ellinor var och åt på hamnmagasinet och sen kaffe och glass på aktersnurran. mums mums! en väldigt trevlig dag, en väldigt trevlig helg! har även hunnit med och sola en hel del...så jag har fått FÄRG! ^^. ehm, har fått en väldigt snygg bränna på ryggen..har haft ett linne på mig, som, det är kors på på ryggen...ehm, så jag har ett kors på ryggen...väldigt fint! lite orginellt. =).

sitter i soffan nu hemma..är tok trött. Jobba imorgon, känns bra. snart är jag ledig! V29, inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback