midsommar, jobb och dessan bjuder på mat!

Idag var det tisdag....har jobbat, som vanligt. och ikväll var jag i hälleforsnäs hos dessan =). Hon var söt och bjöd på mat, så det var jag o massa annat folk där, tok mysigt. Mat, kaffe och prat, kan det bli bättre? tror inte de...^^.

Midsommar helgen har jag inte skrivit om såg jag..ehm. jag var onykter i princip hela helgen. Pinsamt med sant. Började torsdag kväll med att ida och jag grillade i regnet..=). japp, vi grillade med paraply. haha, tok mysigt. Sen dracks det öl och senare blev det rockbaren...
fredagen, jag vaknade sent..kom igång på riktigt någongång vid fyra tiden tror jag...ida o jag åt mat, och sen kom mamma och pappa förbi och vi bjöd dom på choklad tårta..mums! sen skjutsade dom ut oss till stjärnholm, (nej jag hade ingen baktanke med att detta) .... så, var vi hemma hos troen hela kvällen med massa folk och senare på natten blev det utgång med elin och åsa.
lördagen så åkte ida o jag till årdala hembygdsgård och firade riktig midsommar. med dans, fika och regn. Ja, det innefattade nog allt. men det var trevligt, träffade massa folk som kände igen mig, och tusen frågor. "vad har du för dig nu", "vart bort du"...bla bla bla. " men sedär, där är ju claes och helena i kyrkbols dotter" "Gud vad lik din mamma du är"...och så vidare. men det var trevligt. på kvällen blev det förfest hos ida och utgång på lotsen..=). mycket trevligt.

Så, min midsommarhelg har bestått i alkohol. vad säger man, ung och dum ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback