Måndag

Hejsan hoppsan!

Måndag igen..och dagen har gått så fort! har jobbat, som vanligt...sen kom jag hem, lagade mat och sen ringde kusinen och tyckte att vi skulle ta en kaffe. Åkte till stenkulla och vi gick och shoppade kakor på Ica stenkulla =). Därefter kaffe o kakor o cigg på balkongen..mycket trevligt!

Sen ringde stina och undrade om vi  ville med henne och pojkvännen och bowla. Vi sa varför inte? så, vi följde med, (jag får ju dock inte spela p.g.a. handlederna, men jag hejade på). Så, nu har jag komit hem igen...Sitter och tar en macka och kollar på norges härligaste människor =). Nice, nice.

Imorgon är det tisdag, sen onsdag och sen torsdag och sen är jag LEDIG på fredag. underbart! Hm, midsommar då? inte en aning..,har ni något förslag så kan ni ju komma med det. Jag har idétorka.

Ska nanna snart. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kalas fin bild du har bytt till !!

och midsommar...!!

vi ska ha fest hos dig ! tvinga kusin o komma jajajajajaja.

2008-06-17 @ 22:09:28
Postat av: idaloo

opsi. ida skrev det :P

2008-06-17 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback