arbetsterapi

Jag var hos arbetsterapeuten idag...hon konstaterade, efter att ha haft på mig skenorna i 1 ½ månad, så har det inte blivit bättre. det har blivit värre. jag har ingen styrka i händerna..(no shiiit, det visste ju inte jag redan). Händerna skakar hela tiden...varje sekund. Så. ja. vad ska jag göra?

jo, jag gick som en liten jävla duschasvamp som jag ska sitta o klämma på på kvällarna...(?). men inte för mkt, för jag får inte överantränga händerna. Hm, och det läskiga var, att när jag skulle klämma ihop den där lilla svampen, så fick jag ta i..orkar inte någe i händerna. Läskigt. hm, så jag ska på återbesök den 12/8. har det inte blivit bättre så ska hon påskynda min tid hos ortopeden och prata med min läkare. För då blir det en diskussion om operation. PÅ en gång.

Så det så. senaste nytt ifrån mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback