V28 & V29

Ännu en vecka har gått, V28. Jag är kvar på bosch..ehm. kommer nog inte därifrån. Imorgon fredag, skönt! sista dagen innan semestern...är ledig HELA nästa vecka..

Jobbade över idag, till klockan 19.00. så, jag jobbade tolv timmar idag, hela dagen har gått TOK fort. har bara försvunnit. Så, nu när jag har jobbat över så kan jag sluta tidigt imorgon, vid klockan 13.00 =). nice! Då ska jag ner på stan, till manpower, hem och städa och sen hem till mamma och pappa.

På lördag åker jag till Halmstad! Ska bli så skönt, att komma bort ett tag. Ha en riktigt tjejhelg med mamma, o ellinor. Så det blir, god mat, vin, teater, myspys och ullared. =). Lovelii.

Japp. nu ska jag snart se på hells kitchen!

Kommentarer
Postat av: Peaches

Kolla gärna in senaste tipset i vår blogg och tyck till! Du lär inte bli besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback