SEMESTER!

ÄNTLIGEN! Idag börjar min semester, dock bara en vecka..men ändå! =). Ska bli så skönt att vara ledig en vecka, behöver verkligen det, komma bort från jobbet ett tag. Semester en vecka, jobba fyra veckor, sen två veckors semester till..UNDERBART! =). Vädret kunde ju har börjat bättre, hm. spö regnade när jag åkte ifrån Vagnhärad idag..men men. det gör ingenting, för jag har SEMESTER!

Slutade vid ett idag. Var klar med det jag skulle göra då, kollat 800 CVU hus..., säger kanske inte så mycket, men ändå. Så, då åkte jag till pressbyrån i vagnhärad och hämtade upp Idahoo. Vi hade en liten bildejt hem till nyköping och sen for jag ner på stan. Skulle upp på manpower kontoret och prata lite. så nu har jag träffat min PA för första gången...alltid trevligt! Så, jag var där och pratade lite, och hämtade ut mina shorts som jag har beställt. Jätte fina..;). för att vara arbetsbyxor. Fick även två svarta t-shirtar, ja, det är sant, manpower i nyköping har fått in svarta t-shirtar! =). Lovelii, så nu slipper jag dom röda, inte för att jag använder dom, men ändå. Så nu kommer jag vara jätte fin när jag kommer tillbaka till jobbet. ^^.

sitter och väntar på att klockan ska bli åtta, så att jag kan hämta upp ellinor på jobbet. Då far vi hem till Forssa och imorgon blir det Halmstad! vi ska åka ganska tidigt imorgon, halv sex. =). det är jag som har bestämt, det är skönt att komma iväg, så kanske vi inte kommer fram så sent. och jag ska köra! Måste ju passa på och köra fin fina bilen..^^. Ska bränna massa bra musik ikväll också, så att jag slipper lyssna på radion..haha.

japp. hm. klockan är halv sju..en och en halv timme..sen kan jag åka, vad ska jag göra! har städat, diskat, packat och är i princip klar för att åka. Och det är ingenting på tv. Blir man tokig, eller tokig?!

hm. aja. ha en jätte bra helg, för det tänker jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback