Lördagkväll

Oj, oj, oj, det blev en hel kväll igår. Kom hem ifrån Flen vid elva tiden...Isabelle och Maggie var här, så vi beslutade oss för att spela lite Fia med hutt. Jag, Ida, Isabelle, Maggie och Ellinor. Två vin flaskor och massa öl senare så var klockan två, och spelet var slut. Syster yster vann..och jag KANSKE kom sist, men det är inget vi pratar om. (Vinets fel). De fyra blondinerna och Maggie var lagom dragna, och hungriga! Så, vi fick till Max. Ida och Isabelle hoppade max och gick hemåt istället, men vi gick dit. Jag var dock inge hungrig, så jag tittade bara på när ellinor och maggie åt mat.

Så, det blev en hel dag, forssa, hälsa på jennie, och en flaska vin. Ja, vad säger man..hm, men det var min sista lördag på semestern. Imorgon är det jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback