Helgen i halmstad

Då var man hemma igen efter en jätte bra helg i halmstad/Falkenberg. Det var jätte skönt att komma bort en helg och se lite annat. Bara jag, mamma och ellinor.

Vi kom ner på lördagen, vid lunch. Vi åkte direkt till vandrahemmet, bytte om och åkte sen ner till centrum i Halmstad. Där gick vi på stan och tittade på olika saker. Jätte mysig stad! vi gick även på bio, Mamma mia, jätte bra film! Senare på kvällen tog vi bussen in, till halmstad igen, och åt jätte god mat och drack vin. På söndagen åkte vi till Falkenberg direkt efter frukost. Vi gick och tittade i Falkenberg ett tag och bestämde oss sen för att åka en jätte fin kustväg emellan falkenberg och halmstad. På den vägen hittade vi ett jätte mysigt fik! En gammal kvarn. Där lunchade vi och så. Sen på kvällen gick vi på falkenbergs teatern, jätte rolig! Haha, Dag Otto är min idol. ^^. Måndag, packade väskorna, städade rummet och åkte till Ullared/Gekås. Ehm, det var ju en upplevelse. Jag tycker om att shoppa i vanliga fall, men det där var helt galet, helt galet. Kärringarna sprang med kundvagnar, runt, runt runt. man blev helt slut. De sprang runt och tog allt de skulle ha, och de hade inte bara en kundvagn utan, två, TRE! Men, vi gjorde några fynd, jag köpte bla en jätte fin shortklänning och satin lakan..=). Fin fina!

Sen efter ullared åkte vi hemåt. Och var hemma i Forssa vid halv elva igår kväll. Helt slut. Men jag har kört S40 hela helgen...Så, härligt! =). Det kändes lite konstigt att sätta sig i min lilla Seat när jag åkte hem idag..haha.

Idag har ida och jag legat och stekt på Stendörren, och jag har blivit brun. ( INTE röd ida). ska steka imorgon också, och på torsdag och på fredag. jag ska bli BRUN! De måste ju synas att man har varit ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback