25,26,27/7-08

Ännu en helg har gått. En väldigt bra helg! =).

Började i fredags med att jag gick hem tidigare...gick hem vid två tiden. Nice*. Åkte ner på stan och gick på systemet, därefter Willys och hämta upp ida. Vi åkte hem och åt lite mellis. (Macka med citrondryck) Mums! Sen städade jag, och Ida diskade och gjorde mat.  Vi sju tiden kom jennie, emma, marian, marians kille och elin förbi. Vi åt och drack. sen blev det utgång på Lotsen. Härlig kväll!

Lördagen så hämtade jag upp ida, och vi åkte ut till moster och morbror i Årdala, där Elin och Jenny var. VI gick en kopp kaffe och sen for vi iväg till malma marken. Och det var SÅ TOK varmt. jag trodde att jag skulle dö. Men jag gjorde några fynd två sorters te (mint och fjäder), strumpor och naturgodis..! så, det blev en bra dag. På kvällen var Ida, jag och Ellinor och åt på kina (idas födelsedags present). därefter åkte vi hem till Åsa, där också elin var..blev lite vin drickande och sen ut på lotsen igen. Jag var dock nykter hela kvällen, jag var fyllechaffis...=). Massa folk på lotsen igår också. helt fullt. det var ett jätte bra live band där också.

Idag så har dagen spenderas ute vid stendörren. Seriös stekning hela dagen...=). Så nu är jag så röd och fin..^^.

med andra ord, en tok bra helg! Imorgon är det jobb som gäller igen. Bara tre veckor kvar till Cypern imorgon!

Kommentarer
Postat av: IDA

"fynd två sorters te (mint och fjäder)" hmm maria.. vad är fjäder te ??

2008-07-28 @ 11:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback