Vänner

Vid vissa tillfällen kan jag komma på mig själv, stå och tänka på vilken tur jag här i livet. Jag har en familj som finns för mig, en familj som alltid står bakom mina beslut jag tar i livet, en familj som alltid finns till för att hjälpa om jag så behöver.

Jag har vänner som jag vet ställer upp i vilken situation det än är, och jag skulle göra allt för mina vänner. Mina nära och kära vänner betyder så mycket för mig, och det hoppas jag att dom förstår. Även om jag kanske då och då är dålig på att höra av mig, så är vännerna en av det viktigaste sakerna i livet för mig.

jag vill att ni ska veta att jag finns här för er, vad det än handlar om. Vilken tid på dygnet som helst. Vad skulle man vara utan vänner?


Oj, oj, oj ännu ett djupt blogginlägg, håller på att bli lite känslig kanske?

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

kloka ord =)

Postat av: emma

vi vet, jag vet, tro mig.
vi är alla lika dåliga, vi är alla lika bra.
och vet du? tillsammans är vi bäst.. och klokast!

älsk darl!

2008-01-21 @ 19:58:22
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback