Torsdag

Japp, då var torsdagens jobbdag slut också. Skönt. har aldrig varit så trött som idag, och allt gick åt helvete..haha. ja, det är bara att skratta åt det. Monterade "nya ägg" ,en ventil.. och jag monterade och monterade, men fick bara läck på alla. Då insåg jag att jag hade monterat en liten del fel..så jag fick montera och ta isär typ 40 st. Haha..ja, fan vilken dag.

Sen kom kvällskiftet, och då insåg jag at jag hade packat fel också...skulle vara 3X70 i en låda..ehm, jag hade packat alldeles för många...det var droppen. då kände jag bara att jag ville hem.

Men det är tur att det finns folk där som förgyller min dag. Och TITTA får man. Se men inte röra. ^^

Kommentarer
Postat av: emma

äsch, vadå inte röra? rör på tycker jag, så fort tillfälle ges är det bara att roffa åt sig! du vet att du förtjänar det! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback