Sömnbrist, igen.

Jag kan inte sova igen...ligger helt klar vaken på nätterna och tänker. Vad jag tänker på vet jag inte, utan tankarna flyger bara omkring i huvudet på mig. Runt, runt o runt. Det kan handla om allt ifrån vad jag ska göra på jobbet dagen efter till när det är lön. Allt, på en gång.

Det är jätte jobbigt. Pratade med mamma om att jag var så trött och att jag inte kunde sova på nätterna. Hon menade på att jag inte behöver oroa mig, för det löser sig...men, det finns där ändå. Visst, jag vet att det löser sig, men det är inte kul att ha det hängande över sig hela tiden.

Jag  menar, jag kan inte gå runt och inte sova på nätterna, jag fungerar inte på dagarna. Som jag skrev förut någon gång, jag går bara runt på jobbet och är. Jag är helt slut. Vilket inte är så märkligt när jag kanske bara sover fyra timmar per natt. Fan.

Aja, jag ska ta o diska nu..och sen till Ida och titta på Victoria secrets show. ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback