Hemma hos mamma och pappa

Hemma hos mamma och pappa nu...på landet. Känns alltid så konstigt att komma hem hit, på ett sätt längtar man hit, men på ett annat sätt blir jag bara så trött när jag kommer innanför dörren. Jag bara känner ibland när jag kommer hem hit, vad gör jag här? mitt humör dras ner i botten och verkligen stannar där. Jag stannar på botten tills jag kommer innanför dörren i nyköping igen. Då blir mitt humör på topp igen. Väldigt märklig känsla måste jag säga.
Jag kan gå hemma hos mig och längta till Forssa, och att åka hem hit..men sen, nej. varför ska jag åka hem?

Så, jag sitter hemma i forssa ikväll, en lördagkväll. Hm, var hemma i nyköping igår kväll med jenny och hemma hos mamma o pappa ikväll...jag nar nämligen inte råd att gå ut. Hemskt, så då får man sitta hemma och ruttna bort. Aja, får ta igen det nästa helg, för jag kommer verkligen ha mer pengar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback