Helgen

Tänkte att jag skulle skriva några ord här. I fredags var Ida och jag på IKEA, oc shoppade loss, och åt god mat, sen blev det även en sväng till Media markt, VILKEN AFFÄR! hur stort som helst. Ja...iallfall, var hemma vid halv tio på kvällen, tok trött.

På lördagen vaknade jag halv tio av att Ida skickade sms och frågade om jag var vaken, och vid tio hämtade jag upp henne, o vi åkte o handlade mat. Sen försvann bara dagen, vi var på ÖB, åt mat, shoppade, fikade med Jenny o Walen, och sen så var klockan plötsligt sex, och vi skulle vara i Stenkulla hos kusinerna. (Vi skulle fira att jenny har fyllt år). Så, fem över sex var vi där...senare på kvällen blev det även utgång, och efterfest. Härligt härligt! En riktigt lyckad kväll, ^^.

Söndag. En seg dag...mycket seg dag. KOm hem någon gång straxt efter halv två...duscahde, och for sen iväg till Flen för att hämta upp jennie, och sen e-tuna för att hälsa på Dessan, Emma, o Tommy =). Det blev gott kaffe o fika bröd! mums!

Väl hemma igen på kvällen, var jag trött. Väldigt trött. Somnade vid nio tror jag...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback