Fredag- Jobba, Ikea, Ida, Ica och kanske lite vin?

Japp, det blir jobb imorron...saknade jobbet för mycket, så, även fast jag kanske inte är "riktigt" frisk, så jobbar jag imorron. blir tokig genom att bara gå hemma och...inte göra någe! Så, då jobbar jag. Jag menar, det finns ju alvedon. ^^,

Fredag imorron, nice*. jobba till kl. 14.00 sen blir det ikea med Ida! =D. får se om jag kanske göra några fynd, hoppas så! Några ljus kanske, och kanske tillochmed några glödlampor ;).

Som sagt, jag trivs väldigt bra på jobbet nu. Eftersom jag nu har varit på Bosch rexroth ett tag, så har jag börjat lära känna människorna där nu...och det känns jätte bra! Själva jobbet kanske inte är världens drömjobb, men det är människorna som gör det. Sen är det alltid trevligt att ha manpower folk omkring sig, speciellt när det är trevligt att titta på dom..och prata..och ta små steg i rätt riktning. Jag menar, ha någon att små flirta med på dagarna är alltid trevligt, även om det kanske inte leder till något mer seriöst...=D. Men som sagt..titta kan man alltid göra!

aja, ska försöka sova några timmar inatt tänkte jag, så det är bäst att jag går o sussar nu! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback