Tisdag

Ännu en dag har passerat...snart är februari över. Tiden går fort. För fort, man hinner inte med det man måste göra.

Jag tycker inte tisdagar, som jag har skrivit förut. Vet inte vad det är med tisdagar, men jag blir på så dåligt humör på tisdagar. Om det beror på att det just är tisdagar, eller om det är något annat, har jag inte en aning om...kanske är det just att jag inbillar mig att jag inte tycker om tisdagar, och därför har jag en anledning till att bli på dåligt humör på just tisdagar.

Jaja, iallafall. Jag har varit lite duktig idag. Har börjar skriva ihop allt material till kurserna som startar i höst. Lite text kvar nu bara. Jag skriver ihop allt ordentligt på engång, eftersom det är i princip samma som ska användas i kurskatalogen. Jaja...

Ska slå mig ner framför tv:n nu ett tag. Är så in i norden trött ikväll, så det lär bli en tidig kväll.


"It's the wrong kind of place, to be thinking of you"

Kommentarer
Postat av: maria

därför att tisdagar är en klämdag. mellan måndag, som för det mesta är en otrevlig dag, och onsdag när allt börjar slutta mot helg igen. men tisdagar gör ingen nytta.
jag hatar tisdagar

2008-02-13 @ 09:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback