Snart över

Snart är veckan över...bara imorgon kväll kvar ,sen är jag ledig! Så skönt. Det är första och sista veckan jag jobbar kväll, never again!  =/. Men, nu har jag testat iallafall, och insett att jobba kväll är verkligen inget för mig. Man kan inte träffa någe folk, för att man jobbar när alla andra är lediga, man vänder på dygnet och allt blir allmänt knas i sitt liv. så nej...NEJ!

Mina axlar/rygg håller på och går sönder...någon som kan ge mig massage? Typ, nu..på en gång? Har säkert ont bara för att jag har setat två kvällar i rad och gjort "insatser", de är små skitsaker som man monterar in i ventilen, oc det är så mycket små pill på dom, så att axlarna blir lite irriterade på en. Aj!

Ikväll på jobbet har jag roat mig med att gå igenom 1200 st "paddor" (en ventil). En kund i brasilien hade fått en sådan ventil som hade varit sönder/felmonterad, så då fick vi ta in allt vi hade på lager och gå igenom...som tur var, så var det bara 1200 st..så det var inte så farligt. jag hittade inte ett enda fel på dom, lite irriterande, man stod och kollade igenom dom i onödan, men hade jag hittat någe fel, hade företaget blivit tvugna att ta tillbaka alla som dom har skickat ut till kunder, och då hade det blivit värre...så. tur i oturen! Iallafall, det tog 5 ½ timme att gå igenom dom.

sen satte jag mig och monterade lite DAF ventiler...dom är ganska roliga, så tiden gick jätte fort.

Aja, ska försöka sova lite granna nu..ska ringa och gratta syster först, efter tolvslaget..hon fyller 18 imorgon, (21/2). =D.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback