Måndag

Måndag igen. Har jobbat som vanligt på Bosch rexroth, i Vagnhärdad. Kommer att vara där nu månaden ut...=). det känns faktiskt väldigt bra, trivs bra där och nu kan jag de olika ventilerna som tillverkas där. Så det är TOK bra! Det enda som är lite jobbigt, är ju att det är långt att åka...bensin kostnader. Men jag får ju bensin pengar, så det löser sig ^^.

Annars då? jodå, det är bra. Faktiskt. Inge mer att säga om det. Ont i huvudet bara, kan bero på att jag inte druckigt så mycket kaffe idag. ehm, men jag ska inte dricka någe kaffe nu, för då kan jag inte sova inatt. Utan det får bli kaffe imorron när jag kommer till jobbet. =).

Japp, ska se vidare på design simon&thomas nu...Heppåre!

Kommentarer
Postat av: emma

svara gärna på mina sju frågor på bloggen

Postat av: Sara

Härligt att det känns bra :)

2008-02-04 @ 20:38:33
URL: http://berlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback