Kväller

Ännu en bra dag på jobbet... Dagen började dock inte så bra. Jag vaknade tio över sex och insåg att jag har försovit mig, ca en timme..! Så, det var bara att hoppa upp ur sängen, slänga på sig kläderna och springa ner till statiol där min samåkning skulle hämta upp mig. (min bil är inlämnad på lagning). När jag hade sprungit ända fram till statiol insåg jag att mina cigaretter var slut, och precis när jag tänkte gå in och köpa, så kom samåkningen...och jag fick inga cigaretter. KRIS! iallfall...jag har bara rökt två cigaretter idag! =). det är bra.

Annars gick dagen jätte fort, när jag väl hade kommit dit. Iallfall, chefen på min avedelning kom fram och hade ett långt tal om hur länge jag hade varit där, och hur duktig jag var, och att det fungerade så bra med mig....till slut när han kom fram till poängen, så handlade det hela om att han undrade om jag kan jobba kväll-eftermiddag i ca två tre veckor...jag svarade att jag var tvungen att tänka på de. Man jobbar nämligen från 13.30-23.30, ledig fredagar...vilket innebär att mitt sociala liv kommer totalt försvinna. Jag tänkte någon timme och tillslut beslutade jag mig för att jag kan ju testa nästa vecka, fungerar det bra så kan jag ta de två resterande veckorna också..går det inte, så gör det inte..då har jag iallafall försökt. Han tyckte att det var en bra ide.

Så, nästa vecka kommer ni inte att se mig eller höra nått ifrån mig, för jag ska flytta in på jobbet...=). men det ger mer betalt! .

ska jobba vidare med DS nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback