Köket rullar framåt

Ida och jag ska snart ut och powerwalka...
Vi hade hoppas på att det skulle vara sol idag, för då hade vi tagit bilen och åkt ut till Stendörren och gått en sväng där..men icke, idag är det grått, kallt och allmänt tråkigt. Men det kanske det ska vara på en söndag, eller?

Hm, jag ska ta o tvätta lite..måste tvätta arbetskläderna till imorron... har ingen lust att göra det egentligen, har ingen lust att vara här hemma, när det är fullt kaos. saker överallt, och jag lovar att jag inte överdriver, Ida kan intyga att det är saker överallt...ÖVERALLT! Hm. aja. pappa har målat klart skåpen nu..så på onsdag kan jag ställa in alla saker. Han ska ta  och måla taket nu...och sen så blir det ny diskbänk, bänkskivor, lampor och sånt nästa helg. Jag ska ta och åka och kolla på diskmaskinen och micron också...=). det kommer att bli så fint så! Lovelii. Hm, beställa tapeterna ska jag göra också...hm. ja.

Nej, tvätta som sagt.

Kommentarer
Postat av: emma

det ska bli kul att se det nya köket sen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback