Helgen

Ännu en helg. Måndag imorron igen...jobba. aja. jag har fått förlängt på bosch i vagnhärad! till den 29/2 nu...och det lär väll bli ännu längre sen.

Japp. helgen har varit relativt lugn, i fredags jobbade jag tilll fyra, åkte hem till mamma och pappa efter jobbet, åt pizza, och somnade i soffan vid tja..klockan var nog inte mer än åtta...;). Vaknade vid tolv tiden av att mamma tyckte att ajg skulle gå och lägga mig i sängen.

Lördagen så fixae pappa och jag med min lilla bil :). bilen har nu fått ny stereo och högtalare, och det är världens bästa ljud! ^^. Sen så kom ida ut till mamma och pappa på lördagen..ochvi var jätte duktiga och lagade mat åt min kära familj...=).

PÅ kvällen blev det fest, och utgång på rockbaren. mycket trevligt! Och idag, söndag, innfinner sig den extremt jobbigt söndags ångesten. måste egentligen städa, och tvätta och dylikt. men har absolut ingen lust. vi bara ligga i soffan och slötitta på tv...ehm, men jag MÅSTE städa...aja. jag får väll rycka upp mig och göra de nu...=/.

Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback