Fredag-öl-packa kök-Ida&jag

Det blev en helkväll igår, Ida&jag har alltid helkvällar! =). Först blev det fördricka hemma hos mig, och sen gick vi till någon motorcyckel klubb här i Högrbunn, intressant ställe. Helt okej...^^. Det blev lite mer dricka där. Sen tog vi taxi upp till rockbaren, där resten av kvällen/natten tillbringades. Mycket folk, mycket öl...som vanligt! men en helt lyckad kväll, som alltid!  Ida och jag kan inte ha mer än kul när vi umgås....spelar ingen roll vad/vart vi är...=).

Idag ska jag börja packa ner köket...MASSA saker att packa ner, vet inte riktigt vart jag ska börja. men det är väll bara att sätta igång...ehm, någonstans. ellinor och jag åkte ner till holmgrens på förmiddagen, lämnade tillbaka tapetpärmarna, eller vad dom heter. vi kollade lite kakel och sånt. Det kommer att bli så fint! Vi har bestämt hur vi vill ha det nu... det blev även en snabbvisist på RUSTA, där vi hittade en ny bänkskiva vi vill ha, så det lär bli ny diskbänk också....Jag längtar tills att det är klart! Jag är ju som jag är..så jag får lite panik när det är saker överallt...då menar jag överallt! Men, det får det vara ett tag nu..men, ja....det rycker lite i mina fingrar, vill sätta igång nu..så att det blir klart, så att jag får ordning igen...mår tusan lite psykiskt dåligt när det inte är ordning...ehm, perfektionist? nej...inte alls.

aja..ska väll sätta igång nu..så att jag packar ner lite granna idag iaf. Ida kommer förbi senare, vi ska göra köttfärspaj och titta på melodifestivalen. Haha, det är så komiskt. vi träffas i princip varje dag, men ändå så får jag lite "abstinens" om vi inte träffas någon dag...som förra veckan, då gick det tre dagar utan att vi träffades, och jag fick nästintill panik! Visserligen, så smsade vi varje dag, men ändå. Ska man umgås med någon av oss, så innebär det nästan att den andra följer med också, vilket folk börjar lära sig nu...haha =). ida&jag! Idahoo Camfill&Manpower, kan det bli mycket bättre? Nej, jag tror inte de.

Jopp. men..packa kök kanske. ORKAR INTE! men jag måste.... Heppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback