Första kvällsskiftet

Då var man hemkommen från sitt första eftermiddagsskift på Bosch. Det gick bra, men jag är helt slut. Man blir verkligen trött av att jobba kväll, eller ganska bara lite slö. har kommit fram till att det är roligare folk på dagen,...=). På kvällen sitter alla vid sin monteringsbänk, och säger ingenting, utan bara jobbar..vilket är lite tråkigt. Men men...På dagsskiftet är det mer fart, och stoj, mer skratt och tiden går snabbare...så. ja. Det har jag kommit fram till ikväll när jag har setat med ipoden i öronen och tänkt.

Japp. ska gå o sova nu, så att jag kan fullfölja min plan och gå upp vid nio imoron också..måste hålla på med lite DS saker...så, jag ska vara duktig imorgon också!

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback