Alkohol

Söndag igen...och söndags ångesten infinner sig på hög nivå. Ehm, undrar varför?

Iallfall, utgång i fredags...Syster ysters första utgång! Det blev mycket dricka, då menar jag MYCKET dricka. Syskona Johansson var på sina bästa humör! =). Satt där hela kvällen, lärde mig att man ska inte lämna bort sin mobil..då rings det massa telefonsamtal. Som kanske inte ska ringas...men men. gjort är gjort!

Därefter blev det efterfest hos någon nere i Högbrunn, mer sprit...massa sprit. Oj oj oj..syskona johansson var nu i princip helt borta.  Jag började även fundera på hur jag skulle orka gå upp vid åtta dagen efter för att åka till stockholm och träffa jennie och marian...jaja. kom i säng vid fem tiden tror jag. Ställde klockan på åtta och gick och sussa.

Lördag. Vaknade vid ELVA! ehm. j*vla, h*lvetet skit..sprang upp till tåget, som var försenat..med en TIMME! jag var då bakfull, trött, och allmänt sur.  Efter många om och men så kom jag änd åupp till stockholm, därj ag träffade marian och jennie..tok kul och träffas !det var tusan tre år sen marian gick i klassen sjuk, och typ fyra veckor sen jag träffade jennie! =D. en mycket lyckad dag..med god thailändsk mat! mums*

igår kväll så blev det melodifestivalen hemma i min soffa med ida...ida som förövrigt älskar min nya möblering här hemma....(?).

varför kan inte solen skina idag?

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Björn var rolig igår ;)

Postat av: lovisa

melodifestivalen är kul!

2008-02-24 @ 12:02:19
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Maria

God Morgon, hoppas du får en mysig söndag :)

2008-02-24 @ 12:04:46
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback