Tisdagen den 9 december, 2008

Tisdag, den 9/12-08. Redan den 8 december, det går fort. (men det har man väll aldrig sagt förut). Snart är 2008 över. En reflektion över året kommer senare..tycker alltid det är bra att tänka efter vad man har gjort under årets gång. Har man nått sina mål, vad har varit bra respektive dåligt. (eller dåligt är kanske inget bra ord, men mindre bra).
Så, en reflektion kommer snart upp!

Jag har varit på EUU idag och igår. Var där torsdag-fredag förra veckan och det skulle bara ha varit dom dagarna, men Emilia som egentligen är där har fått öroninflammation. stackare*. Så, vi får se hur länge jag ska vara där. Veckan ut kanske? Ikväll ska jag, mamma och pappa på ellinors dansuppvisning på teatern. Ska bli kul! Få se vad hon har haft för sig på tisdagarna. (när jag dessutom har fått hämta henne varje gång). Så, jag ska snart göra mig i ordning för det. Sen efter det ska jag bjuda hit mamma och pappa på lite glögg. Lite julmys!

Jag måste bara säga att jag är JÄTTE nöjd med mobilen, och på torsdag får jag tillbaka gammla nummret. Yess*. Aja, nu ska jag ta o göra mig i ordning, (ska bara dricka upp kaffet jag sitter med i handen nu).

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback