J*vla telenor!!!

Imorse kl. 09.30 ringde min telefon. "jaha" tänkte jag. Varför ringer mamma såhär tidigt? Men det var INTE mamma! det var min chef som ringde och hörde hur det var. Sen frågade hon om jag kunde åka till ericsson i Katrineholm. Dom hade ringde på morgonen och ville ha dit mig..så, jag sa "javisst!". Bra, sa min chef, då ringer jag och säger att du åker på en gång....PANIK! Ehm, jo..bra. jag behöver bara byta om sen åker jag...(?!).

Så, jag sprang in i duschen, tvättade håret, blåste håret, plattade håret, klädde på mig, sminkade mig. ringde tre och telenor..sen åkte jag. allt detta gick på en kvart-tjugo minuter. det MÅSTE vara ett nytt rekord.

Så, panikartard morgon...påtal om telenor och tre. jag blir TOKIG! jag har ju bytt till tre. (eftersom att jag har fått min TOK SÖTA lilla mobil..som jag älskar). så, jag ringde till telenor i fredags, beställde en slut faktura och avslutade abonemanget. då (enligt tanten på telenor), skulle det bara vara att flytta över nummret. Nu, idag...fem dagar senare har jag ännu inte fått mitt nummer bytt!!! det krånglar på telenors sida..så, dom har skickat mitt ärende till deras teknik support. haha.

Så, försöker ni få tag i mig, och det inte funkar, så vet ni nu varför. det är INTE at jag inte vill prata med er, utan mitt nummer är för tillfället nere. men, ni har ju alltid mitt hemnummer =).

by the way. GRATTIS DESS!!!!! =). "Ja må hon leva, ja må hon leva. Ja må hon leva uti hundrade åååårrrr....".
21 år idag!

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med här nu på datorn...
see ya!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Haha tack sötnos =)

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback