Expedit

Då var julafton över, ännu en gång, ett år kvar till nästa. Det blev en jätte bra julafton, med god mat, mycket skratt och julklappar! =). Jag fick min rumavdelare som jag hade önskat mig, och massa annat fint, bla. presentkort på ikea, en vin karaff, ett jätte fint glaskonstverk...ehm, svårt och förklara. men JÄTTE fin var den!
Idag ska vi in till Flen och fira jul med mormor, sen ikväll blir det nyköping och träffa töserna.
det blir dock nyktert för min del, ska hem till forssa igen inatt.
Imorgon ska vi nämligen till Eskilstuna och fira lite jul med faster och farbror, så då vill jag vara pigg.
På lördag sen blir det 30-års fest, i Sannerby! Kusin vitamin fyller 30..=).
Sen tror jag är klar med alla besök och julfirande, då väntar nyår.

Har eran jul varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback