EUU

Torsdag. (visst är det torsdag idag?). hm, tror det.  The Boss ringde nyss och sa att en är sjuk på EUU, så jag ska dit och leka mattant. Yeeeey! (lr inte). . EUU kanske inte är drömarbetsplatsen, men det känns skönt att göra någonting, inte bara gå hemma. Man börjar bli lite tokig på att bara gå hemma. Jag har nämligen gjort allting man kan göra nu, jag har tvättat, julstädat, julpuntat...börjat julshoppa. handlat mat och allt. Så, nu finns det ingenting kvar att göra...

Idag hade jag ju dock planer, skulle gå o julhandla med kusin...men, det får bli efter jobbet. (Slutar typ vid två).
Tänkte försöka vara tidigt med julshoppandet iår. (Inte shoppa med alla andra, de sista dagarna innan julafton). Tänkte försöka bli klar denna vecka, eller kanske nästa vecka...hm.

Jag ska skriva julkorten också. Om du har varit snäll i år kanske du får ett kort? =).

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback