Bilhelvete

Jag har köpt soffa idag! =). Den var jätte fin, så jag slog till. Härligt. Soffa-check! Tv---- jobbar på tv:n.

Iallafall, var i strängnäs idag ,och skulle sen åka hem till nyköping ifrån Forssa. Så, ellinor och jag åkte iväg...sen kom vi till Oppeby, och jag skulle växla ner till 4:an. Då sa det: pang! och min växelvajer var av. FAAAAAAN! Så, jag åkte in i rondellen, på femman?!?! och svängde in till kiosken nerei oppeby, svängde in på en parkering, (fortfarande på femman), och la i handbromsen, och bilen stannade. Så, jaha. vad gör man när man står i oppeby, det regnar och växelvajern är av+! Man ringer pappa.  Sen ringer man runt till alla man känner och frågar om dom kan skjutsa hem oss. Men nej, alla var upptagna. Så, jag ringde taxi och vi åkte taxi hem.

jaha, så jag ska spendera min lördagskväll med att bogsera hem min bil till forssa, och sen åka hem igen. HÄRLIG LÖRDAG KVÄLL! (eller inte).

Fan, jag hatar bilar. Iallafall när dom inte vill fungera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback