År 2008

Jag har setat och tänkt mycket på sistonde. Tänkt på allt. Allt som har med mitt liv att göra.
Allt som har hänt det sista året. Det har varit ett helt sjuk år. Hänt så mycket.
Så mycket att jag kan inte skriva ner det här... varje dag har varit ett äventyr.

Jag blir riktigt känslosam (pinsamt i know) när jag tänker på år 2008. Dels pga jag vet att jag kunde ha skött/gjort saker annorlunda, men också saker som jag är så nöjd/stolt över.

Jag har träffat mycket människor. Många av dessa människor är idag riktigt goda vänner,
andra har förblivit "bekanta".
Endel av dessa "bekanta" skulle kunna vara riktigt goda vänner , andra "bekanta" ska förbli bekanta.

det har varit ett händelserikt år. ett år jag kommer att minnas. Snart kommer ett nytt år, som ska bli ÄNNU bättre.
År 2009.

ska försöka sova nu.

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback