ÄNTLIGEN

ÄNTLIGEN! Äntligen har det löst sig med mitt mobilabonnemang. Ringde till telenor idag ,och blev runt kopplad överallt. Tillslut kom jag fram till en jätte trevlig tjej, som förklarade vad som hade hänt och varför. Så, sen ringde jag tre och de har nu fixat en nummerflytt. Så, den 11/12 får jag tillbaka mitt nummer. DÅ äntligen kan ni nå mig igen...

varför kom inte de små telenormänniskorna på detta tidigare?! man ska behöva bli irriterad för att något ska hända..lite irriterande!

aja. jag är utan uppdrag idag igen, så jag håller på och tvättar. tänkte kila upp på stan sen senare, och kolla lite julklappar! =).

see ya!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken tur att det löste sig! Känner igen det där, har hållit på under hela november och försökt få Tele 2 att förstå att det är något fel på mitt internet...ännu fattar de inte, men kanske snart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback