aj, aj, aj

Då har det blivit måndag igen, och jag är inne på andra veckan som förkyld. Nu har jag inte längre ont i halsen, utan nu har det gått till öronen?! av alla ställen..aja. har så extremt ont i öronen, och dessutom lock för öronen! Så, jag hör ingenting, och har ont. Jag ÄLSKAR verkligen att vara förkyld. Jag fick tipset att använda massa näsdroppar av mamma, så jag går med näsdroppstuben i handne hela tiden. usch.... hoppas att det ger sig, annars får jag bege mig iväg till vårdcentralen och klaga lite...."hej, HJÄÄÄÄLP MIG!". haha.

utan uppdrag idag också..så, jag ska sätta mig och fixa massa scout saker. Skriva verksamhetsberättelse för 2008 bla. eh,..det kommer nog att gå bra..(?!).

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback