Vårdcentralen Bagaregatan

Tisdag den 12/8-08. En helt vanlig dag, i en helt vanlig marias liv. Vaknade klockan kvart i åtta av att klockan ringde, nu undrar ni säkert, "varför ringde klockan så sent?", JO, jag skulle iväg till arbetsterapeauten, och därför ringde klockan senare. Så, klockan nio var jag på vårdcentralen Bagaregatan och träffade min arbetsterapeut. Ehm, hur gick besöket. Njo, jag sa som det var, armarna/handlederna/händerna värker konstant, jag har ingen känsel i tummarna och ibland även pekfingrarna. Jag har fått vara hemma från jobbet för att jag har så ont...sanningen med andra ord. Som svar fick jag, "ja, tyvärr kan jag inte göra något mer, du har armskenorna, du har fått övningar och tips, nu är det bara att vänta på ortopeden...". TACK SÅ MYCKET! så, jag ska snällt vänta på att jag får ett brev ifrån Lasarettet där det står "hej, kom hit så ska vi kolla dina händer".  Känns ju bra...eller inte! Iallafall, jag köpte en till dagsskena till vänster hand, så..nu på jobbet går jag runt med två arbetsskenor..härligt! "hej, maria 21 år och snart förtidspensionär" ...nu överdriver jag, men så känns det ibland. Men, det ska väll bli bättre antar jag. Bekräftar orotpeden att det är karpaltunnelsyndrom, så blir det operation..och sjukskrivning, därefter inga problem! Så, jag hoppas, hoppas, hoppas, att detta ska få ett slut snart.

Annars har dagen bestått utav jobb, bankbesök och tvättning till cypern. =).


Imorgon fyller jag!!! =). Undrar vad mitt födelsedagspaket kommer att innehålla...
Cypern- 5 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis på födelsedagen!! =D

Hoppas du får en bra dag och att de hör av sig från ortopeden!! Ska ju inte behöva ha massa ont konstant!!!

Ha det bäst!

Kram SAndra!

2008-08-13 @ 06:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback