Måndag- Bosch

Måndag igen. Imorse när klockan ringde, halv åtta, så var jag utan uppdrag. Men vid halv nio så ringde mig chef. "hej, kan du åka till bosch, uffe ringde och ville ha dit just dig?". Absolut sa jag! Och vid halv tio var jag där på plats och jobbade. Härligt att vara tillbaka! =). Har saknat det stället...visserligen har det bara gått två veckor sen jag var där sist, men det är kul och höra att man har varit saknad där, när man kommer tillbaka. Så, idag har jag kollat IAS hus. ^^. Härligt. haha. Ska vara på Bosch hela veckan nu, och eventuellt efter semestern också.

Nu ikväll kommer Emma och Lisa förbi och vi ska se på film..och äta glass! =). Emma hade ett jätte bra förslag, hon fixar glassen och jag fixar filmen...Härligt, härligt!



Två dagar kvar tills att jag blir GAMMAL! =).
Sju dagar kvar till Cypern! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback