Flen, Taxfree, Katrineholm och tvätt

Söndag igen, veckorna går fort. Hela förra veckan var jag i Flen och jobbade, på parker. Har varit där förut i två omgångar, så ganska kul och träffa dom som jobbar där igen. Denna gången fick jag dock vara på "slang", annars har jag varit på volvo lagret, men det är alltid kul att lära sig någe nytt! =).

Så, jag har bott hemma hos mamma och pappa hela veckan, åkte hem till nyköping igår, lördag. Igårkväll så satt ida och jag hemma hos mig och tittade på bridget jones, så underbar film, och tittade i taxfree katalogen. Så, nu har jag bestämt vad jag ska ha för något, det blir en DYR faktura..men men. Iallafall, vi satt här hemma och insåg att vi måste göra något, höll på att bli tokiga. Så, vi ringde jennie som var i Katrineholm. Vi tänkte " why not?", så vi åkte dit och gick på statt, där vi också träffade Walen, Jocke och Johan..Jag var dock helt nykter, körde ju, och Ida körde dit! =). kändes väldigt konstigt att sitta på passagerar sidan, och ida körde, men det gick tok bra!

Så, idag har jag städat, och håller på o tvättar..sen blir det promenad senare ikväll med ida. och imorgon jobba, vart vet jag inte än, men det får jag reda på imorgon bitti...great!



13/8, Onsdag- Maria 21 år
18/8, Måndag- Ida och Maria till Cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback