En hel kväll på karnevalen

Det blev en riktig hel kväll igår. Först var jag hemma hos mamma och pappa, hela dagen. På kvällen åt vi sill och potätter, mums! =). sen vid åtta tiden så åkte jag hem till nyköping...hämtade upp Idas vin hemma hos mig, hämtade upp Åsa och sen hem till Ida och drack. Vid elva iden drog vi ner till stan. Åsa och jag hade fortfarande öl kvar så vi satte oss vid ån på en bänk och drack öl...^^. sen vid halv tolv- tolv tiden så gick vi till Öltältet, massa folk.

Lite senare kom Elin, Troen, Jenny och Andy. Drack lite mer, lyssnade på musik. Vid två tiden så beställde Åsa taxi hem, och jag åkte med hem till Ida. Ringde ida, men hon var i Brandkärr (?!), så jag gick och mötte henne. Sen gick vi hem och sussa.

Idag när jag vaknade så insåg jag varför jag hade så extremt ont i fötterna igår..jag har världens skavsår. =(. Så, det är lite synd om mig.

En hel kväll på karnevalen med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback