080813

Igår blev jag ännu ett år äldre...=). hela 21 år! oj, oj, oj, börjar bli lite gammal. Födelsedagen tillbringades på jobbet, ehm. Jobbade till fyra, sen hem och bytte om o lite sånt. Sen ringde det på dörren och där stod det ett blombud, och jag fick en jätte fin blombukett, =). tack*

Sen for Ida o jag hem till mamma o pappa. När vi kom dit var redan kusinerna, moster o jennie där.., så jag öppnade PAKET! =D. spelar ingen roll hur mycket man fyller, paket är ALLTID kul. Jag gick jätte fina presenter, en diskmaskin, te o tekoppar, presentkort på make up store, en kopp till min servis, en orkidee, och en till liten fin blomma...o diskmedel..haha! Så, det blev en super bra födelsedag.


Nu sitter jag här i soffan och väntar på att ida ska komma hem. Vi ska äta ihop och sen beställa taxfree saker...=). härligt. inte många dagar kvar nu till cypern, och jag längtar...SÅ mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback