V16

redan fredag imorgon. Ännu en vecka att lägga till historien...det har varit en bra vecka, har varit in i norden trött bara, hela dagarna. Morgon trött är jag ju alltid, men nu har jag varit konstant trött...jobbigt. Man är inte riktigt på G, utan går runt som i en dvala.

Hm, sen har jag ont i handlederna. det har varit hemskt denna vecka, värre än någonsin. Värker konstant och igår när jag stod och monterade ZF, så hade jag ingen känsel i min fingrar..hm. aja. nu är det bara en månad kvar tills att jag får komma in och undersöka vad det är...(!). hm. en måndag. det går nog fort.

jao, i helgen ska jag ut och gå...och sova i vindskydd..och dylikt. ser verkligen fram emot det, INTE! jag är en pappersscout, inte "vara ute i skogen"-scout. aja, det går nog bra, bara det inte regnar, då blir jag bitter.

hm, ska försöka sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback