Tankar, funderingar och dagdrömmar

det flyger runt tankar och funderingar i mitt huvud. Om vad? jag kan inte direkt säga vad det är, jag går runt hela dagarna och funderar, tänker,  och bara sitter och dagdrömmer.

jo, kankse vet jag varför, men jag känner mig själv, jag överanalyserar allt. det är inte som jag tror, och det vet jag. (ehm, det där lät väldigt konstigt). men innerst inne så vill jag att det ska vara som jag tror. hm, det är svårt. Men jag är väldigt lycklig när jag är på jobbet iallafall. det är alltid något.

påtal om jobbet. jag har jobb på bosch nu till den sista april, sen så får vi se, antigen blir det förlängt igen, eller så hamnar jag någon annanstans. det är kanske därför jag går runt och tänker...vill jag komma någon annanstans, eller trivs jag bra där? Eller handlar det hela om vilka personer jag jobbar med, blir det inte förlängt....då får jag inte jobba med samma personer längre. Då blir vardagen som vanligt igen..det blir ingen längtan till att gå till jobbet, som jag verkligen känner just nu! men vill jag bli gråklädd? (de har gråa kläder på bosch). vet seriöst inte, får jag jobb där, så finns det chans till att jag blir fast där, och gör inte alla saker jag vill göra. men vad är det jag vill göra? det vet jag ju inte heller...hm, det är svårt.

solen har skinit i några dagar nu, helt underbart. Idag när vi var ute och rökte vid halv elva (på jobbet), då visade termometern 20 grader...(!), det är ju helt sjuk. brukar det vara så här varmt vid den här tiden på året? brukar inte värmen komma senare, fram i maj? aja, skönt är det iallafall.

jag ska försöka sova nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback