Jag har skaffat mig ett liv, utanför blogg.se

Jag har en sak att erkänna, jag har blivit kass på att blogga! Orkar/hinner/kommer aldrig ihåg att gå in på bloggen. Det är så mycket annat hela tiden, så blogg hamnar längre ner i "att göra" listan.

Iallfall, denna helg har jag varit i Väringe..haha. nu tänker ni, "väringe, var i helvete ligger de?" ,jag kan erkänna en sak jag hade inte heller en anning! men nu kan jag avslöja vart det ligger, det ligger i skaraborgs län, i skövde kommun, tre mil utanför töreboda. Mitt ute i skogen!  JAg har umgåts med scouter hela helgen, som dessutom hade VÄRLDENS dialekt. haha =). men det ahr varit tok kul. har varit på kursledar kurs, så nu är jag certifierad (eller hur det stavas) kursledare. De ni! ^^.

jobba imorron igen. ;) nu är köket klart förrästen! =)

Kommentarer
Postat av: emma

betyder det här att man inte har ett liv om man bloggar dagligen? ;) klart det finns perioder när man inte hinner/orkar/kommer ihåg vissa saker, men jag saknar dig ju bara, så enkelt är det. när jag inte har möjlighet att träffa dig så ofta som jag skulle vilja, så är din blogg i alla fall en länk till ditt liv, där jag får en viss uppdatering om saker och ting. men jag förstår så klart om du prioriterar annat. =) jag hoppas du har det bra och mår bra! looove


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback