Fredag+Lördag

Efter en hel kväll igår, som bjöds på allt ifrån Öl till nya bekantskaper, så somande jag hos Idahoo =). Nannade så gott på hennes soffa, får ni chansen att sova i hennes soffa, gör det! Extremt skön soffa att sova i. Iallafall, vaknade vid ett idag ....trött. Sat kvar i soffan och kollade på "so you think you can dance". efter ett tag vaknade jag till lite, och började gå hem. Ida var så gullig, så hon följde med mig halva vägen, med hennes väldigt fina cykel. ^^.

Väl hemma så packade jag, och sedan for jag hem till mamma och pappa. Och nu sitter jag här, ute på landet , och det regnar...=(. Hatar regn. Pappa och jag skulle byta däck på bilen, men eftersom att det regnar så känns det inte så uppiggande. Hm, får göra det imorron istället. VI kan nämligen inte köra in bilen i verkstaden, eftersom att alla mina köksluckor ligger där.

Ehm,. ajja. Kvälen blir nog lugn här ute på landet ,finns inte så mkt at göra. Ska kolla på tv och mysa med mamma och pappa bara. Kan vara skönt ochgöra ibland.

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du får en mysig kväll ute i skogen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback