Söndag

Idag har det varit en jätte bra dag! :D. vaknade klockan elva att telen ringde, orkade inte svara, men efter att ha vaknat till efter några minuter insåg jag att jag var helt utvilad! Så, skönt! ^^.

Åt frukost, gjorde mig i ordning och for sen iväg och köpte tårta, wienerbröd och godis till pappa som fyller imorron. Sen strax innan två så kom mamma och pappa och syskonen och vi for iväg till å-stugan och åt mat. MUMS! för min del blev det bakad potatis med skagenröra, en klassisker som alltid går hem! Mätta och glada for vi hem till mig och åt tårta och wienerbröd och pappa fick sitt godis. En bra dag med andra ord!

När mamma och pappah ade farit hem så åkte vi och köpte mat, för mina sista pengar. Förstår inte verkligen hur jag skla klara mig i två veckor till, emn jag får fundera ut de..på någe vis. Jag har ett rabattkort på länstrafiken om någon vill köpa, det är laddat med ca 500 kr...=D. Haha, lite försäljare här nu!

aja, hare bäsdt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback