Marsviken & Stjärnholm

Det blev en kort dag idag på jobbet, skönt. var väldigt trött igår kväll efter att ha jobbat både på marsviken och stjärnholm och imorgon kommer det att bli likadant! :D. men jag är bara glad att jag har jobb!

Iallafall, vi var klara på marsviken idag redan vid elva, men sen stannade jag kvar och fixade inför några konferenser imorgon, och sen hjälpte jag till i köket. Men Sara, (min chef) kom ner och tyckte att jag skulle åka hem eftersom att det blir mycket jobb imorgon, och på fredag och på lördag...=/.

Snart ska jag åka och hämta Ellen, vi ska fara hem till mamma och pappa en snabbis och hälsa på. Och få lite mat! ^^.

Japp. men, så äre! Skreiver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback