Jobb jobb jobb

Oj, kollade när jag hade skrivit förra inlägget, då insåg jag hur länge sen det var jag var inne här! Väldigt länge sen, jag har nämligen haft fullt upp, för en gångs skull! :P.

Till att börja med så ringde manpower mig i torsdags morgon, och fråga om jag kunde åka till södertälje på ett uppdrag, som skulle vara torsdag fredag, jag sa okej! och det visade sig vara i NYKVARN, inte södertälje. iallafall, på hm lagret där..så jag var där i två dagar och jobbade helt okej.

Sen nu i söndags så var jag på stjärnholm, där mina kära kusiner har fixat jobb åt mig! :D. Så, jag jobbade där mellan tio- ca halv fem, som diskare! Det låter jätte tråkigt, men det var faktiskt ganska kul. man har ju liksom arbetskamrater och det är alltid full gång så tiden går fort.

Idag, måndag, när jag vaknade trodde jag att jag skulle få vara ledig hela dagen och passa på o tvätta klart och städa, men icke! kl. halv tio så ringde mobilen och det var en sara ifrån marsvikens kursgård, där jag har sökt ett extra jobb. Iallfall, hon hade läst min cv och undrade om ajg ville komma och prov jobba. jag sa att det ville jag, och sa att jag var ledig idag,så jag kan komma på en gång. halv elva var jag där och jobbade till halv fyra! som typ städerska och organisatör i kursrummen. =D. helt okej där också! så jag har fått några tider där till nästa vecka.

Imorgon ska jag till stjärnholm igen! så, som ni förstår har jag fullt upp, hela tiden! haha

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hehe tur att du skrev att du hade haft en bra dag på stjärnholm....annars hade det inte blivit lätt för dig nästa gång du kommer mohahaha. Hoppas allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback