Åre nästa! ^^

Jag har varit väldigt duktig idag, =D. Har planterat om blommor, städat, tvättat och börjat kolla lägenhet/rum i Åre. PERFEKT!

På tal om Åre, åker ju dit i helgen, och jag måste ringa manpower där uppe och få reda på vart jag ska ta vägen när jag kommer upp till åre, för det har jag inte en aning om..men men, det löser sig. Sen har jag då börjat kolla lägenhet,  vilket jag trodde skulle bli ganska lätt, och lägenheter finns det säkert. men vart hittar man dom? Någon som har ett tips, eller kanske en lägenhet får gärna skriva en liten kommentar! haha =). Tacksam för alla tips!

Ser verkligen framemot att åka bort i helgen och göra någe annat. o bo på hotell.nice nice! ^^.

Annars då? Nja, jag vet inte..så konstigt känslor inom mig. vet inte vad dom  betyder, utan dom bara finns där. Massa tankar, och känslor och funderingar . Fast jag kan inte sätta ord på vad dom betyder, utan det är massa märkliga funderingar som bara snurrar i huvudet och tär på mitt humör. Finner inga bättre ord på att förklara vad dom betyder.

Eller, tär på mitt humör vet jag inte. Kanske är det det som är bekymmret, att jag alltid går runt och är positiv och nu säger mitt inre ifrån och mitt humör flyger ner i botten, men jag är inte nere/aggressiv/sur heller. Det bara känns som att mitt huvud är inställt på "neutral" just nu. Det är märkligt, jag låter säkert jätte flummig/deprimerad men så är det inte heller...jag är glad, men ändå inte.

Jag kanske bara är så besviken på allt som har hänt på sistonde. Att jag litar på personer och säger att andra kan lita på personen ifråga, men sen så blir det tvärtom, och jag bara, jag vet inte. Samtidigt kan jag förstå varför personen ifråga gör som hon gör. Jag har själv varit där, i samma tankar och jag har också tagit ut mina tankar på samma sätt. Det är därför det gör så ont i mig att se att personen gör precis samma sak som mig. Är då jag en dålig person som har handlat som jag har gjort?

Ahh, blir tokig. Så mycket tankar. Sen fattar jag inte hur jag ska få den här månaden att gå ihop, men det är en annan historia. det tar vi en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback