Åre helgen

Oj oj oj oj..jag vet inte vart jag ska börja. Helgen i Åre har varit helt underbar. Det var jätte härligt folk, jätte härlig stad och jätte fint väder!

Iallfall, jag jbobade i fredags kväll på stjärnholm, sen kom mamma och pappa och hämtade mig vid tio tiden.. Vi saatte målet på stockholm och for iväg. =). Vi kom dit lite tidigt och köpte oss varsin kaffe..! Sen hörde att tåget var försenat från klockan tolv till klockan tjugo i ett.. så de sista 40 minuterna fick jag sitta ensam , då mamma ohc pappa var tvugna att åka hem. Tåget kom, men då skulle dom byta vagnar!!! Så, vi kom iväg ifrån stockholm vid ca kl två..och då var man ganska trött.!

jag hittade min vagn, vagn 63 plats 46. Jag delade med fem andra tjejer, som var helt underbart tok roliga! De varockså dem jag umgicks mest med hela helgen.

Vi kom fram vid tjugo i tio på lördagen, en timme och tio minuter försenade..och sen har det varit full rulle hela tiden. vi har haft femkamp, föreläsningar, bussturerr, ätit god mat, bowlat, badat, umgåts, druckit öl haft intervjuer och massa mer..helt tok kul har det varit!

Så nu går jag och väntar på att det ska bli onsdag, torsdag eller fredag så att de ringer mig och berättar om jag har fått jobb eller ej. Men de var väldigt positiva så jag hoppas verkligen...!

Kom hem igår måndag..kvart över åtta. helt slut. har inte sovit så mycket på hjela helgen..och sen jobbade jag igår på stjärnholm. gick bra! fast jag är ju en sån tok bra diskare, ;) ;) ;) ;) ;)- haha! och idag har jag varit på inskolning för manpower på EUU, som lunchservetris..det var ett helt okej jobb..så nu hoppas jag att hon som är ordinarie blir sjuk, så att jag får lite tider..;). haha. jag är så elak!

aja, det var en liten uppdatering. =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback