Söndag kväll

Jah, kanske ska ta o sova snart...men varför egentligen? Jag är ledig imorron, igen...börjar allvarligt fundera på hur min ekonomi kommer att se ut nu fram över eftersom att jag har nästan inte jobbat någe i oktober..men aja, det löser sig den 25 november..nu i oktober kommer jag iaf få en bra lön hoppas jag..! håller tummarna.

var hemma hos mamma och pappa igår, det var trevligt. Film och godis, o Vindruvor! mums mums! =D. det blev även lite alkohol intag, min käre far bjöd sin dotter på lite sprit..^^. Sådan far, sådan dotter!

ska nog ta och kolla upp lite mer jobb på ams.se. Men jag vet ju att i december sen kommer jag att få hur mycket som helst att göra, om jag är kvar här då d.v.s. för då är det julbord både på stjränholm och marsviken, så då kan jag få jobba arslet av mig om jag vill..men men. ska nog ta o kolla upp det.

Snart tunisien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback