Klagomål

Efter att ha fått klagomål från en viss fröken, om att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag, så tänker jag nu göra det...! ^^. Bra va dess, =D..haha nej, det har varit så mycket på sistonde, fast ändå inte, jag har helt enkelt inte haft datorn, internet, blogg eller facebook i huvudet..har tänkt på en massa annat.

Utgången i fredags var jätte trevlig. Var på hypnotic, så nu har jag varit inne där också! jätte fräscht var det...=D. Mycket trevligt folk var det också. ^^. Blev ganska sent, fastän att jag skulle i säng tidigt, började jobba vid tio dagen efter..så att efter att ha komit i säng vid fyra någon gång, så ringde alarmet vid halv nio. Jag var jätte trött, fick tvinga upp mig själv. Efter att ha druckit min morron medicin, KAFFFE! Så for jag iväg till jobbet, marsviken. det gick bra...

Sen har resten av helgen tillbringas som en duktig scout! =D: jag har varit ute på femöre och haft kretstävling med nyköping..! trevligt trevligt. det var tok fint väder i lördags, så då var det härlogt att vara ute, men i söndags var det kallt...det va rinte kul.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Tack för uppdateringen :) Hehe!
Kolla in min blogg och se vår lilla beis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback