Ingenting, först kom ingenting...

Jag har inte så mkt att säga egenltligen, har inte hänt så mkt. har jobbat idag...EUU. Gick jätte bra! =D. och ikväll blir det utgång, ida o jag..o lite gott o dricka! kan de bli annat än bra? ^^.

Jag har köpt KENTs skiva, fastän att jag har laddat ner den ;). haha! Lycka!

Annars då? Nja, vet inte vad jag ska säga..orkar inte bry mig om saker. Jag kan inte göra mer än att vara mig själv och leva mitt liv. Anser folk att jag gör någe fel, så säg det till mig. Men vad mer ska jag göra? Verkligheten kanske inte är som den brukar vara..människor förändras, går vidare och lever vidare sitt liv. Är inte det mer än rätt? Ska man leva kvar i en dåtid som inte finns längre, en dåtid som har förändras, kanske till det bättre, kanske till det sämre. Vad det jag?

Det är synd att du känner som du gör..okej om du anser att det är "sanningen", då får du väll tro de, men ta inte ut det på mig. Jag kanske har gått vidare och lever ett annat liv idag, men jag är fortfarande jag. Maria på svedeliusväg 12. Jag hoppas att du fortfarande ser mig som den människan. Hon som lyssnar på kent, dricker te, älskar greys anatomy, och är Maria helt enkelt. men sen att jag har fått mer/andra vänner tycker inte jag ska spela in, men om det gör de, så okej. Thats it. Jag ser dig som en av mina godaste vänner iallfall, har jag alltid sett dig som, och kommer fortsätta att göra. Älskar dig helt enkelt! Jag hoppas att du inte ser mig som en "låtsaskompis", för är fallet så...så känner du mig helt enkelt inte.

Ja, det blev ju lite deprimerande, men jag kände att jag var tvungen att säga detta. Behövde få ut det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback